31 października 2015


Chociaż ostatnio, przez natłok obowiązków dość rzadko tu bywam, to grzechem byłoby, gdybym nie uwieczniła tej pięknej, kolorowej jesieni. O tej porze roku parki wyglądają naprawdę przepięknie, dlatego warto wykorzystać ten czas na długie spacery! 


Na dworze coraz chłodniej, dlatego warto zaopatrzyć się w cieplejsze nakrycie. Moją tegoroczną słabością są grubo plecione swetry najlepiej z golfem. Chociaż nigdy za nimi nie przepadałam, ponieważ albo 'gryzła mnie' wełna, albo zwyczajnie nie przypadły mi do gustu, jednak tym razem, swetry skradły moje serce!






Obiecuję, że już niedługo poprawię swoją obecność na blogu, gdyż właśnie sprawiłam sobie prezent urodzinowy - nowy aparat! :) 

Miłego weekendu!

| sweter KIK | jeansy Stradivarius | buty CCC | zegarek internet |

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz