19 lipca 2016

Kreacja weselna


Jak ubrać się na wesele?
Wesele to impreza na którą należy przyjść odpowiednio ubranym. Wiadomo, facet zawsze da radę, wystarczy mu garnitur... ale kobieta, to jest dopiero wyzwanie! Przecież nie wypada iść w pierwszej lepszej kiecce. Tylko gdzie można znaleźć tę idealną sukienkę?  

Cóż, zanim znalazłam swoją kreację przeszukałam każdy jeden sklep. Tylko na ogół sieciówkowe sukienki są bardzo krótkie, powiedziałabym plażowe, mocno wycięte... jest to oczywiście kwestią gustu, ale uważam że wesele to taka okazja na którą należy ubrać się wyjątkowo stosownie.
Ostatecznie swoją sukienkę znalazłam na zalando. Mamy tam naprawdę mnóstwo kreacji do wyboru. Dla ułatwienia możemy wpisać w wyszukiwarkę co konkretnie nas interesuję. Długość, kolor, rozmiar, cena itd.  



Sukienka, którą widzicie na zdjęciu jest marki Chi Chi London. Pierwszy raz kupowałam sukienkę tej firmy i jestem naprawdę bardzo zadowolona. Choć zamawiałam ją przez internet, nie miałam żadnych problemów z rozmiarem. Warto dodać, że zalando przyjmuje zwroty. Mamy na to aż 100 dni od dnia zakupu.
Marka Chi Chi London słynie z sukienek w stylu lat 60tych. Mają ich szeroki wybór i uważam, że są to kreacje idealne na wesele.
Mimo opuszczonym ramion, nie czułam dyskomfortu podczas tańca. Wygodnie się ją nosiło i czułam się naprawdę świetnie. Usztywniony biust to również duży plus w moim przypadku ;)
Jako że sukienka ma bogaty wzór w formie dużych kwiatów zrezygnowałam z dodatków. Na szyi zawisnął jedynie mój delikatny złoty łańcuszek a w uszach znalazły się skromne pudrowe kolczyki ze złotą obwódką.
Sami sprawdźcie, czyż te sukienki nie są przepiękne ? KLIK



Agusia, dzięki za fotki :)

______

Bądź na bieżąco - FACEBOOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz