30 września 2015







Czas wymienić wnętrze szafy i poszukać nieco cieplejszych zestawów. 
Wczesną jesienią przerzucam się zawsze na moje skórzane spodnie. Mają nietypową długość dlatego noszę je na ogół tylko o tej porze roku, do wyższych butów na obcasie, wówczas nie skracają tak nóg. Są bardzo wygodne, gdyż tak naprawdę są to legginsy ze skórzanymi wstawkami. Kupiłam je kilka lat temu w Stradivariusie na zabawę sylwestrową. Trzymają się do dzisiaj, ale chyba czas wymienić je na 'inny model'. W tym celu postanowiłam zrobić dla Was mały przegląd skórzanych spodni jak również długich jesiennych płaszczy. Zapewne jesteście w trakcie szukania odpowiednich nakryć :) 


|1. Stradivarius | 2. Stradivarius | 3. Stradivarius | 4. H&M | 5. H&M | 6. H&M


| 1. Cubus | 2. H&M | 3. H&M | 4. Stradivarius | 5. New Look | 6. New Look



| spodnie, tunika & torebka Stradivarius | płaszcz New Yorker | biżuteria Mohito | buty ?

2 komentarze:

  1. Spodnie są świetne, sama poluje na takie od dłuższego czasu, ale coś nie mogę trafić na "swoją" parę ;) I dzięki za zdjęcia płaszczy szukałam czegoś takiego jak ten 3, teraz już wiem, że muszę odwiedzić HM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc:) Dzięki za odwiedziny :)

      Usuń