7 kwietnia 2015

BOHO STYLE



Przedstawiam trochę 'cieplejszy' zestaw, bo jak sami widzieliście, pogoda na święta nas nie rozpieszczała.
W tych spokojnych kolorach czuję się najlepiej. Mam jednak nadzieję, że już niedługo moja szafa przejdzie transformację i zagoszczą w niej nieco 'żywsze' odcienie. Już dosyć tej szarości za oknem. Czekam 
z niecierpliwością na gorące słońce, by móc nieco zaszaleć w stylizacjach, włożyć swoje ulubione koturny czy sandałki, kwieciste sukienki i krótkie spodenki!
Powoli poszukuję letnich ciuchów w second handach, więc w szafie nie ma już miejsca na grube swetry.

Jak już o second handzie mowa, to poniższy zestaw w dużej mierze składa się właśnie z tego miejsca. A mianowicie sweterek/golf oraz ten wyjątkowy kardigan znalazłam w ciucholandzie za sumę jakiś 20 złotych :)

Skórzane spodnie już dobrze znacie i oczywiście niezastąpiony kapelusik - Stradivarius










| sweter Sec Hand | kardigan Sec Hand | spodnie Stradivarius | kapelusz Stradivarius |


2 komentarze:

  1. Na każdym zdjęciu jakaś część jest nieostra, jeśli to celowy zabieg to kiepsko wyszedł. Bardziej przyciąga uwagę niż modelka, która jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, nie jestem w tym specjalistką, jednak staram się nad tym pracować. Nigdy wcześniej nie przerabiałam zdjęć i nie twierdze, że są idealne :) Mimo wszystko dziękuję za uwagę, na pewno się przyda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń