13 sierpnia 2015

Prostota ponad wszystko!

_______________________________________________________________________

Nie jestem fanką przekombinowanych ubrań. Prostota sama w sobie jest idealna i każda kobieta może 'w niej' wyglądać ponadczasowo! 


Klasyczne, proste kroje i wzory nigdy nie wyjdą. Dzięki dodatkom możemy kompletnie odmienić stylizację, a to już jest kwestią gustu.
Moją 'kropką nad i' są w tym przypadku niezastąpione białe conversy, które nadają stylizacji sportowego charakteru. Inne obuwie, np czerwone wysokie sandałki całkowicie zmieniłyby całość. Wyglądałabym wówczas bardziej elegancko. 

Pewnie się domyślacie, że sukienka jest moją kolejną zdobyczą z second handu. Bez zastanowienia ją kupiłam, bo wiedziałam,
 że przyda się na niejedną okazję :)
__________________________________________________________________________



| sukienka New Look | trampki Converse |

fot. Dominika Woźniak

2 komentarze: