7 września 2015

KOLONIA

Koln 



To przepiękne miasto słynące z ogromnej katedry Św. Piotra i Najświętszej Maryi Panny. Jest drugą co do wysokości gotycką katedrą na świecie. Widok ze 157 m zapiera dech w piersiach! Podobno jej budowa trwała 600 lat! 
Oprócz katedry jest także wiele innych miejsc wartych uwagi. Wzdłuż rzeki Ren możemy podziwiać stare miasto... jednak mnie - jako, że jestem łasuchem - bardziej zainteresowała fabryka czekoladek Lindt :) Mmm.. gdybyście tylko widzieli te cuda z czekolady! 



Fot. robione telefonem, więc wybaczcie za jakość :)

| spodnie SHand | t-shirt ZARA | koszula H&M | Kurtka Stradivarius | buty -?- |

1 komentarz:

  1. W koloni nigdy nie byłam, ale to nie zmienia faktu, że absolutnie zawsze chciałam tam pojechać. Pamiętam jak usłyszałam po raz pierwszy o fabryce czekolady i zobaczyłam te małe cuda... Koniecznie muszę odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń