11 lipca 2016

lace


Choć mój codzienny strój na ogól jest bardzo casualowy, to uwielbiam od czasu do czasu ubrać się nieco inaczej. Uwielbiam styl boho. Dawniej miałam bzika na tym punkcie, do dzisiaj zresztą bardzo mnie inspiruje i staram się czasami wnieść do mojego stylu odrobinę boho detali np frędzle, koronkę czy pióra. Zwłaszcza latem. Jest to pora roku, która od razu kojarzy nam się ze stylem boho.



Spójrzmy chociażby na letnie festiwale. Mnóstwo w nich inspiracji.
Moja dzisiejsza propozycja również nadaje się na taką imprezę. Żeby bardziej ją podrasować proponuję dodać do niej chustę lub wianek na głowę do tego wygodne kowbojki na nogę i look festiwalowy gotowy!
Swoją drogą, macie już jakieś tegoroczne festiwale za sobą, czy dopiero przygotowujecie się do wyjazdu ? :)






| narzuta C&A | kombinezon H&M | pasek Stradivarius | sandałki Deezee

Bądź  na bieżąco - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz