2 lipca 2016

Zdobycze miesiąca |czerwiec|


Mam dla Was kilka naprawdę fantastycznych perełek! Kosmetyki, które znajdują się poniżej od razu skradły moje serce!



 Zacznę od pudru transparentnego ryżowego marki Paese. Jako, że mam cerę mieszaną od zawsze miałam problem z nadmiernym świeceniem mojej twarzy, zwłaszcza latem! Puder marki Paese sprawdza się rewelacyjnie! Po pierwsze matuje moją twarz, po drugie wygładza makijaż, po trzecie utrwala makijaż. Podsumowując - same plusy! Jest to produkt w który naprawdę warto zainwestować! Kosztuje ok 35 zł i jest dostępny na wielu stronach internetowych. Producent ma w swojej ofercie również puder bambusowy, który jeszcze bardziej matowi cerę. CENEO


 Podkład 123 marki Bourjois spełnia wszystkie moje wymagania! Zacznę od tego, że jest bardzo lekki i nie czuć go na twarzy, idealnie wtapia się w skórę wyrównując tym samym koloryt. Redukuje zaczerwienienia, przebarwienia, radzi sobie z trądzikiem i wszelkimi innymi niedoskonałościami! Moim zdaniem jest to podkład idealny na lato, gdyż nie obciąża on skóry. Polecam jednak kupić go w internecie. W sklepach stacjonarnych na pewno się przepłaca nawet o połowę! Można go znaleźć np na MINTISHOP za ok 40zł



Ostatnimi zdobyczami poprzedniego miesiąca są matowe pomadki w kredce marki Golden Rose! Są to pomadki, które zawierają witaminę E, która świetnie nawilża usta dzięki czemu nie czuć dyskomfortu. Bardzo długo pozostają na ustach, ich efekt jest naprawdę trwały! W dodatku producent ma spory wybór w kolorach. Szczerze Wam je polecam!
Pomadki możecie kupić na stronie MINTISHOP lub w stacjonarnych sklepach Golden Rose. Ich koszt to ok 12 zł




Na dziś to już tyle ;) Kolejne zdobycze już za miesiąc :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz