13 marca 2017

Podstawy garderoby na wiosnę cz.2

Jeżeli ktoś z Was nie widział cz.1 to odsyłam tutaj.
Dzisiejszy post nie będzie tak obszerny jak ostatnio, jednak na pewno znajdzie się tutaj kilka dodatków, które zawsze warto mieć w swojej szafie.




1. Dune London 2. Converse 3. Tamaris 4. Aldo 5. Fraas 6. Ray-Ban 7. Levi's


Niejedna kobieta jest w stanie stracić głowę do butów. Jednak ja ograniczyłam się w tym poście do tych "podstawowych" idealnych na wiosnę.
Na temat mokasynów niektórzy wypowiadają się, że są zbyt eleganckie i babcine. A ja uważam, że odpowiednio dobrane mogą wyglądać naprawdę świetnie. Zarówno do jeansów jak i sukienek. Trampki to buty, bez których moja szafa nie miałaby prawa istnieć, Uwielbiam conversy zdecydowanie bardziej od adidasów. Baleriny lub jak niektórzy mawiają 'baletki' to również ważna część naszej garderoby. Te z wąskim czubkiem bardzo ładnie wyszczuplają i wydłużają nam stopę. Warto zainwestować w dwie pary balerin, czarne i jaśniejsze w beżowym czy pastelowym kolorze. Szal to nieodłączny dodatek zimą, jesienią a także wiosną. Po pierwsze chroni nasz dekolt a także jest to stylowy element naszej stylizacji. Okulary - Bez nich to dopiero byłaby klapa. Nie dość, że podkręcają nasz styl to w dodatku chronią nasze oczy przed słońcem. Kapelusz to już wybór własny, niektórzy bardziej gustują w czapkach i nie mam tutaj nic przeciwko. Ja zdecydowanie bardziej wolę kapelusze.

Przy wyborze torebek ograniczyłam się do dwóch rodzai. Klasyczna shopper bag, to torba dla kobiet, które lubią nosić przy sobie naprawdę wiele. Portfel, komórka, chusteczki, mała kosmetyczka, słuchawki do tel., notes itp na pewno w tej torbie się zmieszczą. Tylko później problem, gdy ktoś do Ciebie dzwoni a ty szukasz telefonu przez 10 minut :) Torebki przez ramię na pewno bardziej przypadają mi do gustu. Chociażby przez to, że nie muszę dźwigać zbędnych rzeczy a zdecydowanie pomieszczą one portfel i telefon czyli wszystko na czym w drodze mi zależy.


A Wy macie jakiś własny niezbędny dodatek, którego nie ma na mojej liście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz