25 kwietnia 2017

Spring Makeup




Mój makijaż wiosenny jest przede wszystkim bardzo delikatny, naturalny i dziewczęcy. Nie nadużywam podkładu czy kremu CC. Nie zawsze mam czas by wykonać pełny makijaż kosmetykami, które widzicie na zdjęciu. Czasem nawet ograniczam się jedynie do mascary, kredki do oczu i do brwi.


Krem do twarzy oraz pod oczy marki Ziaja to moje ulubieńce od wielu lat! Idealne pod makijaż. Delikatne i bardzo nawilżające! Podobnie korektor pod oczy od Maybelline. To również kosmetyk który od wielu lat gości w mojej kosmetyczce. Krem CC od Bourjois stosuje od niedawna i pisałam o nim kilka wpisów wcześniej. Puder ryżowy Paese to produkt, który stosuje mniej więcej od roku. I jestem z niego mega zadowolona! Redukuje wydzielanie sebum i sprawia, że makijaż twarzy jest trwalszy. Do brwi używam od niedawna kredki od Golden Rose, która już skradła moje serce oraz żelu utrwalającego Artdeco. Jakieś dwa miesiące temu kupiłam paletkę Urban Decay Ultimate Basics która zawiera 12 matowych cieni. O niej również możecie przeczytać w "ulubieńcach miesiąca" dltego nie będę się teraz powtarzać. W każdym razie jest to moja najlepsza paletka jak dotąd! Makijaż oczu dopełniam eylinerem Maybelline oraz mascarą Loreal . Na policzka nakładam odrobinę bronzera Urban Decay, trochę różu z cudownej paletki Zoeva i kończę rozświetlaczem Lovely. Kolor pomadki jest zależny od nastroju :) Na zdjęciu Mac - Brave.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz