25 lutego 2015

#Who I am ?


Długo myślałam nad tym czy warto prowadzić bloga i mieszać się w „ten świat”. Nigdy nie byłam wystarczająco gotowa ale w końcu otworzyłam się na nowe wyzwanie i stwierdziłam, że już na tyle poukładałam swoje życie, odnalazłam swój styl i wiem czego chce, dlatego pomyślałam, że to po prostu będzie moim kolejnym etapem życia.
Jak już pewnie przeczytaliście w zakładce „o mnie”, doskonale wiecie, że interesuję się aranżacją wnętrz. Jestem fanką stylu skandynawskiego – ta doskonała biel, przełamana ulubionym kolorem
(w moim przypadku turkusowym). Nic tak nie wycisza umysłu jak pyszne latte konsumowane w cichym zakątku przyjemnego, spokojnego wnętrza.
Uwielbiam także przytulne lofty, z wysokim sufitem z krokwi, oraz z surową cegłą na ścianie.
Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić te marzenie i poczuję się całkowicie spełnioną projektując wnętrza warte milion złotych!
Jeśli chodzi o mój własny styl „noszenia” to tak naprawdę nie potrafię określić w czym czuję się najlepiej. Uwielbiam ciuchy proste, klasyczne, które wynoszę jeszcze przez najbliższe lata i które po prostu nie wyjdą z mody. Często ubieram się w proste zestawy czarno – białe, gdyż to właśnie w tych kolorach czuję się sobą. Zarówno styl klasyczny jak i boho połączony z hippie przemawia do mnie najbardziej!
Jestem zagorzałą fanką butów! Nic mnie tak nie uszczęśliwia jak zakup kolejnej pary, koniecznie na obcasie! Jedyne płaskie buty jakie noszę to tylko trampki – niezawodne, pasujące prawie do wszystkiego!
Kolejnym moim marzeniem są podróże w najdalsze zakątki świata! Pragnę podróżować, poznawać nowych ludzi, nowe obyczaje i tradycje i oczywiście nowe, nieznane mi wcześniej miejsca. Niestety wiążą się z tym niemałe pieniądze. Niemniej jednak łudzę się, że szczęście kiedyś się do mnie uśmiechnie i będę miała okazję zwiedzić kilka niezwykłych miejsc!

Tak więc krótko, zwięźle i na temat..
Jakie tematy znajdziecie na moim blogu?

Moda&Uroda, wnętrza&lifestyle !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz