1 marca 2015

#MarcowyLook



Tak, tak wiem. Moje zdjęcia niestety nie są idealne, ale staram się nad tym pracować.
Słońce nas rozpieszcza, więc aż szkoda byłoby tego nie wykorzystać!
Zawsze miałam smykałkę do robienia zdjęć, lecz w odwrotną stronę jest już trochę gorzej. 
Ciężko jest mi znaleźć kogoś, kto chętnie by się tym zajął i podszedł do tego swoją profesjonalną ręką.
Niemniej jednak nadzieja mnie nie opuszcza :)

W każdym bądź razie do rzeczy.
Całkiem niedawno dosłownie zakochałam się w kapeluszach! Uwielbiam to, jak w prosty a zarazem fantastyczny sposób dopełniają całą stylizację. Obecnie są one bardzo modne tym bardziej te z dużym rondem i myślę,
 że pozostanie tak jeszcze długo.
Nie chcę bezsensownie opisywać całego outfitu, ponieważ jest to po prostu mój codzienny, zwyczajny, 
niezastąpiony zestaw. 
Pierwsze skrzypce odgrywa tutaj oczywiście płaszczyk w połączeniu z kraciastym szalem
 a kapelusz dopełnia całość. 
Bez kapelusza też nie byłoby najgorzej :)








Dziękuję mojej siostrze za zrobienie mi tych kilku zdjęć! 
- Nie martw się, z biegiem czasu będą coraz lepsze <3 

hat  Stradivarius | coat Top Secret | shawl Sinsay | jeans H&M | boots Big Star | bag Oodji




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz