27 lutego 2015

#Czacz #DreamVillage




Czacz, to mała miejscowość w której prawie każdy znajdzie coś dla siebie, od mniejszych przedmiotów, po szafy, łóżka, rowery, sprzęt AGD itp. Osobiście czuję się tam jak w raju! Uwielbiam stare meble 
z duszą,niepowtarzalne, takie, których nikt inny nie będzie posiadał w domu. 
Dziś, nie starczyło mi czasu by zwiedzić każdy barak, ponieważ jest tam tego tyle, 
że najlepiej od razu być zdecydowanym czego tak naprawdę się szuka.
Niestety tym razem nie znalazłam za dużo rzeczy do swojego pokoju. Najważniejsze jednak, że znalazłam stary, niebieski, drewniany wieszak na ubrania (20zł) na którym powieszę swoje kapelusze i torebki, 
oraz kilka płyt winylowych (=10zł), w dodatku działających! 
Bardzo mnie ten fakt cieszy, gdyż na moje 19ste urodziny dostałam od mojego chłopaka radio wraz z gramofonem marki „Hyundai”. Tak więc dziś, po raz pierwszy miałam okazje je wypróbować!
Cały dzień słuchałam jednej z płyt, która przypadła mi do gustu najbardziej – a mianowicie 
„Super Oldies Collection”, na której znajdują się m.in. utwory takich wykonawców jak; 
Rod Stewart, Middle Of the Road, The Monkees i wiele innych.
 Z pozostałymi płytami zrobię pożytek i powieszę je na ścianie, ponieważ mają śliczne, kolorowe okładki.

Nie udało mi się zrobić zbyt wielu zdjęć. 
Tak więc zachęcam do obejrzenia galerii w Google :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz