14 maja 2015

KEEP CALM AND LET'S DO THIS!



Spodenki z wysokim stanem wracają do mody w szczególności te w kwiaty lub z kolorowymi graficznymi wzorami. Coraz więcej ich w sklepach. Powinnyśmy jednak pójść na całość i zabawić się w krawcową, wyciągając stare spodnie mamy ze strychu, jeszcze te z dawnych lat i troszkę je poprzerabiać na swój własny sposób. Spodenki ze zdjęć zakupiłam tradycyjnie w lumpku tyle, że były to dzwony, które kompletnie nie przypadły mi do gustu. Jedyne co mi się w nich podobało to właśnie wysoki stan. Teraz po skróceniu i dodaniu małych ćwieków prezentują się całkiem nieźle i to wszystko za nie więcej niż 15 zł :)













Fot. Dominika Woźniak

| t-shirt New Yorker | spodenki  Steer | narzuta Internacionale | trampki Big Star | okulary H&M |

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie przerobiłaś te spodnie. Ja kiedyś również z dzwonów zrobiłam krótkie spodenki. Ale twoje wyglądają o niebo lepiej :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta narzutka jest genialna :-) bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie!
    co powiesz na wspólną obserwację?
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i piękne zdjęcia:) Pozdrawiam ciepło i dużo słońca życzę:)

    OdpowiedzUsuń