6 maja 2015

MAKEUP REVOLUTION lipstick



Uwielbiam kosmetyki, w szczególności te kolorowe. Mogłabym kupować je i kupować i tak bez końca. Uznałam, że zawartość mojej kosmetyczki musi nabrać nieco wiosennych barw. Tak więc z internetowej drogerii zamówiłam kilka 'drobiazgów' :)
W tym poście pokażę Wam pomadki marki „Makeup Revolution” na które 'czaiłam' się od dawna i na szczęście się na nich nie zawiodłam! Niestety zdjęcia nie odzwierciedlają w pełni ich nasyconego koloru ( Przepraszam za jakość ) Wierzcie mi jednak, że są one naprawdę mocno napigmentowane w dodatku bardzo trwałe! Był to strzał w dziesiątkę. Kupiłam je w trzech wyrazistych, matowych kolorach.

Tak więc jeśli planowałyście ich zakup, to śmiało nie zastanawiajcie się :)  



kol. luscious
 kol. flashing
 kol. dazzle




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz