19 marca 2016

BLACK & WHITE


Trampki na nogach? To już pierwsza oznaka, że idzie wiosna!  

13 stopni na dworze, aż chce się wyjść na spacerek albo wyciągnąć rower i ruszać w trasę.
Tsaaa... Czar prysł. Obecnie mój termometr pokazuje 4 stopnie, niby nie jest źle ale brakuje słońca no i ten wiatr jeszcze chłodny przeszkadza. Czyli co? Wracamy do butów zimowych?
Nienawidzę takiej pogody! Wprowadza mnie w depresje, albo taki stan w którym nic mi się nie chce!
Raz jest ciepło, raz zimno. Rano, jadąc do pracy, -2 na termometrze. Popołudniu 8 stopni na plusie. I jak tu się ubrać?!
Ja postawiłam na trampki i długi płaszczyk. Rozwiązanie idealne, dwa w jednym!

 

| płaszcz New Yorker | t-shirt Tally Weijl | spodnie New Yorker | torebka Marco Tozzi | trampki Converse | okulary -?- |

My Name is Iza on Facebook - KLIK


Fot. Tomek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz