14 marca 2016

Od niedawna stosuję maseczkę na twarz domowej roboty z drożdży, która w krótkim czasie pomogła mi pozbyć się blizn potrądzikowych oraz samych trądzików. Postanowiłam, że tym razem spróbuję innego sposobu tym bardziej, że wszelkie maści nie pomagały. Poszperałam więc nieco w internecie i znalazłam łatwy babciny przepis na te zarazy. Oczywiście nie wymagajcie nieskazitelnej cery, jednak sporą poprawę mogę Wam obiecać.  



Oto krótki przepis:

1/4 kostki drożdży piekarskich (które są bogate w witaminę B) należy wymieszać z odrobiną ciepłego mleka i gotowe! Oto cała filozofia maseczki.
Jeżeli masz skórę suchą możesz dodać do niej odrobinę oliwy z oliwek, a gdy masz dużo blizn potrądzikowych dodaj do maseczki kilka kropli cytryny.

Maseczkę możesz nakładać nie tylko na twarz ale również na dekolt i plecy. Po 15 minutach zmyj maseczkę letnią, czystą wodą.
Ten zabieg powtarzaj przynajmniej trzy razy w tygodniu a po miesiącu zobaczysz zdecydowaną różnicę!



Przy okazji polecam wypróbować maseczkę na wągry, która jest równie skuteczna!

Dwie łyżeczki sody oczyszczonej wymieszaj z odrobiną ciepłego mleka. Do tej mieszanki również możesz dodać sok z cytryny lub oliwę z oliwek. Maseczkę zmyj letnią, czystą wodą po 15 minutach.

Mam nadzieję, że szybko zobaczycie efekty! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz