9 marca 2016

#Boyfriend jeans


Długo zastanawiałam się nad zakupem 'boyfriendów' czy 'girlfriendów' – jak kto woli. Ostatnio ten krój podbija wszystkie serca! Boyfriendy stały się bardzo modne i możemy znaleźć je w niemalże każdym sklepie.


Przymierzałam wiele par, ale w żadnej z nich nie czułam się komfortowo. Aż w końcu natrafiłam na te! Kupiłam je w C&A. Najbardziej odpowiada mi w nich to, że nie są aż tak szerokie. Mają proste nogawki przez co nie wyglądam jakbym nosiła je po starszym bracie ;) Spodnie te można łączyć i ze szpilkami i z trampkami także idealna opcja dla mnie ;)


Poniżej przedstawiam krótki przegląd podobnych spodni oraz podpowiedź w jakim sklepie możecie je kupić. 






1. Bershka KLIK  2. Reserved KLIK  3. Bershka KLIK

1. Stradivarius KLIK  2. Tally Weijl KLIK



____

| jeans C&A | sweter H&M | ramoneska Stradivarius | buty Deichmann | torebka Marco Tozzi | kapelusz Primark | pasek H&M |

____

My Name is Iza on Facebook - KLIK
Instagram - mynameisiza_ - KLIK



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz