7 czerwca 2016

Spodnie culottes



Spodnie culottes
Spodnie, które charakteryzują się szeroką nogawką, której długość sięga za kolano. Były one głównym trendem lat 70tych choć ich historia rozpoczęła się jeszcze wcześniej a dokładniej w XVII wieku. Wówczas nosili je mężczyźni. Na nowo powróciły do świata mody w zeszłym roku kiedy to Aleksander Wang pokazał na wybiegu skórzane spodnie culottes.



Miałam wiele wątpliwości co do tych spodni. Wnoszą wiele dyskusji, nie wszystkim przypadają do gustu i nie do każdej sylwetki pasują. Ostatecznie przekonałam się i tak zagościły w mojej szafie.
Kupiłam je w New Yorker i dzięki przewiewnemu materiałowi są bardzo wygodne i idealne na lato! Połączyłam je z krótkim koronkowym topem, który już stał się jedną z moich ulubionych części garderoby na lato. Top również znalazłam w NY. Całość dopełniają czarne, sznurowane balerinki w szpic z Deichmanna.

Nie mogłam się powstrzymać, żeby do zdjęć nie wykorzystać kokosa, którego udało mi się kupić na straganie w pobliżu :) Ostatnimi czasy jest to mój ulubiony owoc. Bardzo smaczny, orzeźwiająco-słodki i bardzo zdrowy ponieważ przyspiesza metabolizm!









| spodnie & top New Yorker | torebka H&M | baleriny Deichmann |

______

Bądź na bieżąco...
Facebook - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz