4 czerwca 2016

Zdobycze miesiąca |maj|


Maj już za nami, zatem czas na zdobycze miesiąca!
Udało mi się znaleźć dla Was kilka ciekawych produktów, które moim zdaniem są warte polecenia tak więc zaczynamy!




Produkt, który stosuję od dawna i nie wiem dlaczego do tej pory jeszcze o nim nie wspominałam. Ja posiadam odżywkę do długich włosów, która kosztowała mnie ok 20 zł. O ile pamięć mnie nie myli znajdziecie również odżywki tej marki do włosów farbowanych, cienkich, suchych oraz puszących się.
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu! Spełnia każde moje oczekiwania. Przede wszystkim nie powoduje 'efektów ubocznych'. Włosy nie wypadają, są przyjemne w dotyku, lśniące... czego chcieć więcej?
Odżywki używam codziennie, po umyciu włosów i przed ich suszeniem. Stosuję ją już od jakiegoś roku, tak więc śmiało mogę przyznać jej 10/10 pkt.

Wszystkie produkty Aussie możecie znaleźć w Rossmanie. Polecam sprawdzić ich ofertę :)




Opakowanie Bilou wygląda jak dezodorant, jednak są to żele do kąpieli w formie pianki, których zapachy są tak intensywne i przyjemne, że każda kąpiel będzie dla Was wyjątkowa. Bilou posiada w swej kolekcji pięć zapachów, ja mam trzy z nich; splashy melon (mój ulubiony), vanilla cake pop, tasty donut.
Produkt kosztuje ok 3 euro za sztukę. Niestety nie wiem, czy jest do kupienia w polskich drogeriach. 




Średnio kryjący podkład dla cery tłustej lub mieszanej. Bardzo trwały i lekki. Doskonale radzi sobie z zaczerwienieniami i przebarwieniami. Mam go już od dwóch miesięcy i na razie sprawdza się idealnie. Zobaczymy czy nadal będzie dla mnie perfekcyjny jak przyjdą upały... W tej chwili mogę śmiało go polecić!
Myślę, że znajdziecie go w każdej większej drogerii. Ja go zakupiłam w Rossmanie za ok 40 zł w kol 220.
  

Na dziś to tyle :) Mam nadzieję, że podobały Wam się moje zdobycze miesiąca:) Kolejne już za miesiąc! 
Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz